Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Skierniewicach zachęca do aktywowania bezpłatnej usługi E-BOK, czyli elektronicznego biura obsługi klienta. Dodatkowo spółka wdraża rozwiązania proekologiczne, rezygnując z druku przekazów przelewu dołączanych do faktur.
Od dziś możemy załatwić sprawy wodociągowe bez wychodzenia z domu. A to wszystko za sprawą nowej platformy uruchomionej przez skierniewicki Wod-Kan. Nowa usługa daje możliwość szybkiego dostępu do informacji o zawartych umowach, podglądu danych związanych z fakturami, sprawdzenia salda płatności, aktywacji usługi e-faktury, czy wglądu do wskazań wodomierza i informacji o punktach w których się znajduje.
Za pomocą systemu można także zgłosić sprawę według przyjętej klasyfikacji zgłoszeń. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta [TUTAJ]
Jak aktywować usługę E-BOK?
Ograniczenie druku dla poszanowania środowiska
To nie koniec innowacji napływających ze skierniewickich wodociągów. W trosce o ochronę środowiska naturalnego, jako przedsiębiorstwo wspierające działania proekologiczne, spółka rezygnuje z drukowania przekazów przelewu dołączanych do faktur.
- Rocznie na same druki przelewu wykorzystujemy 72 ryzy papieru A4, czyli aż 180 kg papieru, do produkcji którego potrzeba około 3 drzew – argumentują decyzję władze spółki. - Jest to kolejny etap w drodze do kształtowania wszelkich działań, tak, aby były one zgodne z zasadami poszanowania środowiska.