skierniewickie.pl

Wod-Kan uruchomił usługę E–BOK. Zadbał też o środowisko!

Piątek 12.02.2021

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Skierniewicach zachęca do aktywowania bezpłatnej usługi E-BOK, czyli elektronicznego biura obsługi klienta. Dodatkowo spółka wdraża rozwiązania proekologiczne, rezygnując z druku przekazów przelewu dołączanych do faktur.

Od dziś możemy załatwić sprawy wodociągowe bez wychodzenia z domu. A to wszystko za sprawą nowej platformy uruchomionej przez skierniewicki Wod-Kan. Nowa usługa daje możliwość szybkiego dostępu do informacji o zawartych umowach, podglądu danych związanych z fakturami, sprawdzenia salda płatności, aktywacji usługi e-faktury, czy wglądu do wskazań wodomierza i informacji o punktach w których się znajduje.

Za pomocą systemu można także zgłosić sprawę według przyjętej klasyfikacji zgłoszeń. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta [TUTAJ]

Jak aktywować usługę E-BOK?

 

Ograniczenie druku dla poszanowania środowiska

To nie koniec innowacji napływających ze skierniewickich wodociągów. W trosce o ochronę środowiska naturalnego, jako przedsiębiorstwo wspierające działania proekologiczne, spółka rezygnuje z drukowania przekazów przelewu dołączanych do faktur.

- Rocznie na same druki przelewu wykorzystujemy 72 ryzy papieru A4, czyli aż 180 kg papieru, do produkcji którego potrzeba około 3 drzew – argumentują decyzję władze spółki. - Jest to kolejny etap w drodze do kształtowania wszelkich działań, tak, aby były one zgodne z zasadami poszanowania środowiska.

bardzo dobry
Ocena:
Komentarze (0)
Dodaj komentarz